Hoe ziet een no-nonsense aanpak eruit?
Hoe ik je teksten er boenk op laat zitten.
Koffie erbij, laptop open en recht voor de raap: jouw verhaal is goed, maar je teksten kunnen straffer.
Ik speel advocaat van de duivel, stel lastige vragen en schrijf niet puur wat jij wil horen.
Wat kan je verwachten?
Na onze samenwerking klinkt je verhaal niet alleen goed in je hoofd, maar ook op papier. Je doelgroep begrijpt je, gelooft je en handelt. Je pitch zakt niet meer in elkaar. Je website laat voelen waarom je uniek bent. En je teksten? Die blijven hangen. Boenk erop, elke keer opnieuw.
Stap 1
Koffie? Da’s zeker!
Wat wil je zeggen? Aan wie? Waarom nu? Geen standaard intakeformulier, wel een goed gesprek. Met een koffietje uiteraard. Want voor sterke copy moet ik jou en je merk eerst goed begrijpen.
Stap 2
Scherpstellen
Samen bepalen we wat er écht moet gebeuren. Soms heb je al een briefing, soms moet die nog scherpgesteld worden. Ook dat denk ik mee uit.
Stap 3
Aan de slag!
Ik graaf, spit, lees, denk en schrijf. Ik zoek de juiste toon, bouw structuur en trek het verhaal recht. Je krijgt geen tekstversie 0.1, maar doordachte copy waar je meteen iets aan hebt.
Stap 4
Feedback? Graag!
Eerlijk, scherp, snel. Jij kent je business, ik ken de woorden. Samen zorgen we dat alles klopt.
Stap 5
Klaar voor publicatie
Copy klaar? De wereld in ermee. En als je wil, help ik ook met plannen, publiceren of samenwerken met je designer of marketeer.
